Corner Pizza Hakkında

Firmamız Hakkında

  1. 2007 yılında Mediniyetler başkenti KONYA ‘da açtığı ilk şubesiyle faaliyetlerine başlayan yerel bir marka olan CORNER PİZZA , geçen 9 yıllık süreçte kendisine ait ve frachise olarak çalışan, tüm Türkiye’ye yayılan şubeleriyle sektörünün en iyi markası olma hedefi ile hızla büyümektedir.
  2. Tüm şubelerine her türlü desteği (Konsept, Eğitim, Ürün ar-ge, Mal temini, Reklam – Tanıtım, İlaçlama, Gizli müşteri, Denetim…) vermektedir.
  3. Ana ilkesini “Koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlamak” olarak belirleyen CORNER PİZZA , bu doğrultuda kalite ilkelerinden taviz vermeden, lezzet çeşitliliğini arttırarak, her damak zevkine hitap eden doğal ve sağlıklı tatlar sunmak amacıyla ürün yelpazesini sürekli geliştirmektedir.
  4. “%100 Pizza” sloganıyla %100’lük müşteri memnuniyetini yakalamayı amaçlayan CORNER PİZZA , bu iddialı hedefe ulaşmak için ekip çalışmasına ve merkez ile şubelerin uyumuna büyük önem vermektedir.
  5. Misyonu; İnsanların yaşam kalitesini artıracak, sağlıklı (hijyenik), lezzetli, kaliteli gıda ürünlerini süratli, ekonomik ve güler yüzlü servis hizmeti ile sunmaktır.
  6. Vizyonu; Kendine özgü Konsept, Lezzet, Menü çeşitliliği, Taze (dondurulmuş olmayan) ve doğal ürünleri ve farklı hizmet anlayışı ile sektörde yeni bir kulvar oluşturmak ve bu alanda lider olmaktır.

FRANCHISE SİSTEMİ

  1. CORNER PİZZA kendi işletme sistemini başarıyla uygulayacak girişimciler ile arasındaki ilişkinin nasıl olacağını sözleşme ile belirler. Franchise sisteminde karşılıklı hak ve yükümlülükleri, Franchise alanının sahip olması gerekli nitelikleri, Franchise satış birimlerinin fizibilite açısından uygun olması gerekli özellikleri, bölgesel haklar, franchise verenin franchise alanı ve denetim derecesi, franchise alanlardan ücretin nasıl ve ne kadar alacağını, franchise verenin sağlayacağı eğitim ve danışmanlık kapsamının ne olacağı, taraflar arasında kordinasyonun nasıl sağlanacağı, taraflar arasındaki anlaşmalarla belirlenir. Standardizasyon bütün Franchise fikrinin merkezidir. Her franchise biriminin faaliyetleri üç alanda tutarlılık göstermelidir.
  2. Ürün ve hizmetler
  3. Ürün ve hizmetlerin sunuş şekli
  4. Her birimin tüketicinin gözünde yarattığı imaj
  5. Franchise edilebilen işin özelliği her yerde kolaylıkla uygulanabilecek, aynı şekilde tekrarlanabilecek bir iş olmasıdır.Standardizasyon franchise zinciriyle oluşturulan itibarın sürdürülmesinde önemlidir. Bu nedenle ana firma bütün birimlerde standardizasyon sağlanması için sıkı bir şekilde kalite kontrolünü sürdürür. İş için gerekli teçhizat ve ekipman aynı fiyatla temin edilebilmeli franchise alanın yerleşme düzeni, iç dekarasyonun dizaynı, renk düzeninin seçimi farklı yerlerde de aynı şekilde uygulanabilmelidir. İş, rakiplerinden ayırt edilebilecek ama kolaylıkla taklit edilemeyecek özellikte olmalıdır.